2012. március 14., szerda

A várva várt 1. fejezet


Rövidke fejezet, de lesz még hosszabb is, vigasztaljon titeket a tudat, hogy van ott még ilyen, ahonnan ez jött. :) 
Olvassátok élvezettel, ismerkedjetek meg első számú főszereplőnőnkkel, Emilyvel és végül, de nem utolsó sorban, ha tehetitek tiszteljetek meg egy rövid véleménnyel, ha végeztetek vele!


U.i.: Ha minden jól megy, hamarosan videó is készül a bloghoz. Ugye várjátok? :D


Elgyötörten ébredtem, mint mindig, ha álmodok. Ez alkalommal azonban valami különlegesen nagy hülyeséget sikerült összehoznia a tudatalattimnak, mert bár vámpírok természetesen voltak az álomban, ez alakalommal nem Lunna Mare csatlósait láttam, csak egy idegent. Egy idegent, akinek adtam a véremből. Nevetséges. Még csak a feltételezés is, hogy ilyesmire vetemedjek, hogy a saját véremet, önként felajánljam egy vérivó megmentésére, felháborító. Nem hagynám meghalni ugyan, de biztos, hogy nem itatnám vele a vérem, hogy aztán hónapokig azon aggódjam, mikor jön vissza többért, mert a véremmel a testében rákerülök a vacsiradarjára. Inkább bevittem volna a kórházba. Az úgy sincs messze és van annyi eszement önkéntes, hogy A+tól 0-ig akármilyen vérrel elláthassák, amit csak őagyarossága választ.

Felültem az ágyban és lerúgtam magamról a takarót. Oldalra fordultam és letettem a lábam a puha padlószőnyegre, és a kezembe temettem az arcom. Sóhajtok, mint egy nyugdíjas reggel négykor. A különbség mindössze annyi, hogy nem vagyok nyugdíjas és nem négy óra van, hanem kettő. De én is az életben fáradtam el. Főleg a munkában, de az alvásban is egy kicsit. Az FBI ügynökök élete sohasem volt könnyű, most főleg. A bűnözők mellé, most még egy rakás öröklétű vérszívó is befigyel, és ez nem könnyíti meg a dolgunk. Legalábbis nem sokkal.

Az élet tehát nem könnyű és ezt a tudatot csak erősíti bennem az, hogy amikor felnézek, ég a lámpa a fürdőszobámban. Nem hagytam felkapcsolva, ez egészen biztos, és hacsak az éjszaka nem váltam alvajáróvá, akkor nem én kapcsoltam fel, ha pedig nem én, akkor valaki más. Valaki más, akinek nem kéne a fürdőszobámban lennie.

Az alatt a néhány év alatt, amit a bostoni FBI Iroda Gyilkossági Osztályán eltöltöttem, rájöttem, hogy a paranoia egy roppantul kifizetődő adottság. Főleg ha az ember lányának több ellensége van a sitten, mint barátja a rácsokon kívül.
A fegyveremért nyúlok a párna alá és kibiztosítom. Felállok, gyorsan és könnyedén, mert az adrenalin már rég kivert minden fáradtságot belőlem, ilyen helyzetben nem is engedhetek meg magamnak más viselkedést. A fürdőszobaajtóhoz lépek, a pisztolyt mereven magam elé tartom mindkét kezemmel, fogaimat összeszorítom, mély levegőt veszek és belépek a helyiségbe.

Döbbenet ül az arcomra. 

Az álmomban látott vámpír a mosdókagylóm fölé hajolva mosta a pólóját, mellette a polcon a mosóporos dobozom meg a havasi gyopár illatú öblítőm felbontva, kezeivel óvatosan dörzsölte a fehér anyagot, ahogy felpillantott rám.
- Felébredt? – kérdezte.
- Azt hiszem még nem, mert még mindig magát álmodom.
- Ez kedves, de igazán eltehetné azt a fegyvert, mielőtt meglövi magát. Egyébként is, ha tényleg csak álmodik… nem árthatok magának – egyenesedett fel, ahogy kicsavarta a pólóból a vizet és leengedte a vizet a kagylóból. Tekintete kíváncsian figyelt, hogy döntök ébren vagyok-e vagy álmodok, de nem mozdultam. Egyes vámpírok még a tudatalattin keresztül is árthatnak az olyan szerencsétleneknek, mint én, nem csak face to face, szóval jobb, ha kézben tartom a Glockomat.
- Dehogynem – feleltem felszegve az állam.- Mit keres a lakásomban?
- Hazakísértem és maga beengedett, hogy megmosakodjak. Még a végén bevittek volna a rendőrök, mert gyanúsan festek.
- Miért engedtem volna be a lakásomba, ahelyett, hogy beviszem a legközelebbi őrsre? Maga betört hozzám és beleturkált a fejembe, hogy azt higgyem tényleg én segítettem magán a folyó túloldalán és jogosan van itt, ami már önmagában is nevetséges és illegális. Ezen felül pedig hivatalos személy elleni erőszak vádjával is illethetném.
- Illessen, de először nézze meg az ajtaját illetve az ablakait, ahol csak az ön ujjlenyomatai vannak, és ha akartam volna, már rég elvettem volna az összes értékét, beleértve a szüzességét és az életét is, anélkül, hogy egyáltalán tudott volna róla – felelte egykedvűen. Közben felvette a még nedves, de legalább már tiszta és havasi gyopár illatú pólóját, ami teljesen rátapadt a fehér bőrére és kissé megnedvesítette a barna haját.

Levegőért kapkodtam dühömben.
- Kérem, távozzon – fogtam rá újból a fegyvert.
- Értem én… Nem bírja, ha valaki szembesíti az igazsággal.
- Maga is szembesülni fog mindjárt valamivel! Kapja a cuccát és menjen, ha pedig hazaért, lefekvés előtt mondjon el egy imát, amiért ilyen kegyes voltam – vetettem oda, most már kétségtelenül tudva, hogy ha álmodok, ha nem vámpír még egyszer nem mentek meg, a saját véremmel pláne. Ott dögöljön meg az ilyen ahol van.
A férfi derűsen elmosolyodott, majd lassan, ráérősen felvette a mosógépre hajtott vajszínű bőrkabátját, majd a nyakába tekerte a fekete kasmírsálját is, nem mintha szüksége lett volna rá a hideg ellen. Még vetett egy pillantást a tükörbe és végre elindult kifele, felém, aki az ajtóban álltam és hirtelenjében nem tudtam eldönteni merjek-e magam mögé nézni és hátralépni vagy menjek be a fürdőbe és engedjem úgy ki. Ő viszont nem várta meg, míg befejezem a mérlegelést, egyszerűen elment mellettem, miközben egy finom rántással kivette a fegyvert a kezemből és az ágyra lökte.
- Csak hogy tudja, Emily – fordult még hátra a nappaliba vezető ajtónál. A szemei égtek a sértett dühtől, még a félhomályban is és éreztem, hogy összerántja a szívem az ereje, ahogy kimondja a nevem – talán még egy fél évig is tudni fogom, merre jár, vigyázzon magára – mondta halkan, színtelenül, a tekintete mélyén azzal a sötét éjszakával, ami mindent tud rólam és minden rezdülésemet érzi. Egy pillanatra talán meg is ijesztett, de rájöttem, hogy én nem szoktam megijedni és nem is most akarom elkezdeni. - Egyébként pedig köszönöm, hogy megmentett.

Némán álltam a hálószobában, hallottam, ahogy kattan a zár, amikor becsukta maga mögött az ajtót és abban a pillanatban kirohantam az előszobába és kettőre zártam, még a soha nem használt ajtóláncot is beakasztottam. Soha, de soha többé nem jövök be a lakásba már olyan nyugodtan, mint azelőtt.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tetszett ez a kis első fejezet. Viszont kíváncsivá tettél, hogy mi is történt valójában. Ez ki fog derülni a későbbiekben, vagy örök talány marad mind a mi ill. Emily számára?

    Syro

    VálaszTörlés
  2. Üdv a fedélzeten, Syro! :)

    Örülök, hogy tetszett ez a kis szöszmösz, a jövőben remélhetőleg hosszabb fejezetekkel is előállok majd, amikből biztosíthatlak, előbb vagy utóbb (remélem) minden ki fog derülni mind Emily, mind az olvasók számára.
    Addig is érezd jól magad az oldalon!

    S.A.M.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tök jó lett!:) Szépen, érthetően fogalmazol. :)
    Most tévedtem erre az oldalra, szóval még nem nagyon vagyok benne a sztoriban, de eddig tetszik, és felkeltette az érdeklődésemet.
    A videód szintén nagyon jó lett!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv!

      Köszönöm szépen a kommentet, a dicséretet, remélem a további fejezetek olvasása után sem változik majd a véleményed! Addig is nézz körül az oldalon, olvasgass, lájkold a blogot Facebookon, érezd jól magad!

      xoxo

      Annie

      Törlés

Facebook Komment