2012. március 10., szombat

Napi Emily

          Helló mindenki!         
   Hazatértem a napsütötte, dimbes-dombos Ausztriából, ahol télvégi vakációm töltöttem és mint jó magyar szokás tartja (ha külföldre utazol, hozzál haza minden rokonnak, barátnak, barátnőnek, kutyának, macskának ajándékot) bekukkantottunk a családdal egy közeli bevásárlóközpontba. Ez esetemben csakis jót jelent, kaptam egy csodálatos piros alapon fehér pöttyös nyári ruhát meg egy halom kacatot és csokoládét, de ami még jobb, egy írószer/könyvesboltban járva, miközben épp gyapjas porcelánbáránykákat simogattam a nagymamámnak gügyögve, hogy "Ezzzzz de aranyoooos!" és "Milyen cukiiiik!", a szemem sarkából megpillantottam az üzlet túlvégében ezt:


Az első ami eszembe ötlött, hogy "Ezt biztos az Isten küldte nekem!" Oda is robogtam nagy lelkesen, előkaptam a mobilom és a pénztárosnő gyanakvó tekintetét kicselezve egy kommandóst megszégyenítő gombnyomással lekaptam ezt a remeket. 



Második dolog, ami eszembe jutott: Hihetetlen, de az osztrákok már készülnek! Tudják, hogy a The ParaDies visszatért, Emily újra formában van és bevetésre kész. Kedves szomszédaink mindig is tudták miben van a biznisz, már most elkezdték árulni ezeket az "I ♥ Emily" feliratú cuccokat! Még tolltartó is van! :DD

Egy szó mint száz, a Murau közelében fekvő Libro üzletnek üzenem ezúton is: You made my day!, nektek pedig annyit mondok, hogy készüljetek, mert jön a The ParaDies újratöltve! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Facebook Komment