2012. június 9., szombat

Napi Emily

Emily esete a szívsütivel

Az emberek néha kifejezetten undorítóan és visszataszítóan tudnak viselkedni. Az, hogy a vámpírok másképp nem is tudnak, nem számít, de az emberek?! Kérem, mikor lettünk ilyen... bha!

A mai napon jutottam erre a végső, szomorú konklúzióra, amikor is Mirazzal beültünk egy gyors esti kávéra és sütire az egyik belvárosi cukrászdába, mielőtt én Jack Springfielddel, a fejvadásszal találkoztam, ő pedig a Historiába sietett. Csak a szokásos forgatókönyv: rendelünk, kis csevely, kihozzák a cuccot, evés-ivás, "ezt nevezik kávénak?", rövid intermezzo a kávé fogalmáról a la Miraz, "mizu pasi fronton?", 10 perc a mai férfilakosság idiotizmusáról, vigasztalódás a "boldog szingli" eszmény hazugságaival.



Éppen befejeződött Miraz apjának a konzervativizmusáról folytatott diskurzus, amikor a mellettük ülő párocska, történetesen egy vámpírnő és egy halandó férfi felé pillantottam, ahogy a pincérnő épp eléjük teszi a rendelést. Az egyik pillanatban még azt gondoltam, milyen kedves látvány, hogy cukrászdában randiznak, igazán nem jellemző az öröklétűekre, hogy ilyen normális keretek közt barátkozzanak, de aztán a tányérjaikra esett a pillantásom.


Ez volt rajtuk. Egy emberi szív. Vagy legalábbis a másolata. Ettől visszataszítóbb dolgot még életemben nem láttam tányéron, pedig a főiskolai menzán voltak érdekes dolgok. Komolyan mondom, egy pillanatra az is megfordult a fejemben, hogy odamegyek és letartóztatok valakit, mert ez annyira élethű, hogy az már szinte törvényellenes. Undorító. És még az étlapra is feltették.

Amikor Miraznak mutattam, csak legyintett, "Én már ettem ilyet. Egész finom, bár a vaníliával spóroltak." Egy ideig még bámultam ezt a förmedvényt, ahogy feldarabolták a villáikkal és lustán kifolyt belőlük a vérként funkcionáló áfonyalekvár. Végül rendeltem egyet elvitelre, hogy Nicknek is megmutathassam, de magamban megfogadtam, hogy soha nem fogok vámpírral randizni. Undorító dolgokra veszik rá az embert.

Ti mit gondoltok erről a finomságról? A minap böngészés közben akadtam rá  Lily Vanilli cukrász oldalán erre a képre, amiről első látásra azt hittem, egy valódi emberi szív. Ezt használtam a Get Ready for Bloodsuknig / Vigyázz, kész, vérszívás! borítóján is. Ahogy jobban belenéztem, rájöttem a tévedésre: ez egy süti, amit ti is megcsinálhattok az angol nyelvű recept alapján. Valentin napra, vámpírbálra, Halloweenra kötelező! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Facebook Komment