2012. szeptember 9., vasárnap

Hirtelen jött ősz

Hirtelen jött az ősz és vele az összetört álmok, a béna unalom, a lagymatag sorok, az elkedvetlenedés és rájöttem, már nincs több energiám ahhoz, hogy tovább erőlködjek. Befejezem. Abbahagyom.

Ez nem jelenti azt, hogy az írást is feladom, hogy törlöm magam az internetről, hogy gyáván elfutok, csak hogy pihenőt tartok. Legfőképp a The ParaDies írásában, mert azt hiszem elkezdtem beszűkülni. Már nem tudok másra gondolni, folyton kényszerítenem kell magam, hogy írjak és érdekes módon semmi, de semmi megelégedést nem okoz már. Nincsenek vélemények, nincsenek számomra is érdekes fordulatok, nincsenek új szereplők, mert egyszer már mindent megírtam és.


Így hát, hosszú idő után, de úgy döntöttem hivatalosan fogom abbahagyni a blogírást, az ígérgetést. Persze egyszer majd (remélem), hogy leülök még és befejezem és akkor majd tényleg aktívan, pontosan tudom majd elétek tárni, úgy ahogy szeretném, de addig... nos el kell búcsúznunk.

Nem örökre, de egy időre.

Mert eljött az ősz és vele az összetört álmok. 

2 megjegyzés:

  1. Szia Annie!

    Szomorúan látom a döntésed, de valamilyen szinten, meg is értelek. Én is kerültem már ilyen helyzetbe és ilyenkor jobb pihentetni a dolgot, mellékelni egy időre, hogy aztán újra belevethesd magad. Remélem, hogy sikerül túljutnod ezen az időszakon és visszatérsz majd, folytatni mind az írás és a történetet is, mert remek, amit írsz és kár lenne veszni hagyni. Nagyszerű ötletből indult, jól indult és egyszer, talán a végére érsz. A jó dolgokat viszont, sosem szabad siettetni. Sok sikert neked ebben, minden jót és köszönöm az eddigi fejezeteket. Élmény volt olvasni és bízom benne, hogy később is lesz ebben részem mind nekem és a többi olvasódnak is! :)

    VálaszTörlés
  2. A korábbi verziót sajnos nem láttam, csak ezt, de az eddig olvasottak alapján nagyon tehetséges vagy! Remélem hamarosan folytatod majd, mert tényleg érdekesnek tűnik a story. :D

    VálaszTörlés

Facebook Komment