2012. január 23., hétfő

Hello újra!



Ismét visszatértem, remélem most végleg, miután kaptam egy negatív lektori véleményt (nem csüggedünk!) az Aranymosáson és nekiláttam az oldal újbóli frissítgetésének.
Ennek eredményeképp az oldal bővült egy teljes navigációval, hogy ha valaki esetleg nem fedezte volna fel a különböző tárgyakat, amelyekre kattintva elérhetőek a Helyszínek, Szereplők, stb. oldalak. A navigációt az oldal bal alsó sarkába "rejtettem el", remélem mindenkinek szemet szúr majd.


Ha pedig már rá is leltetek láthattátok, hogy új oldalakat is létrehoztam, mint például a Szösszenetek részt, amelyen a kedvenc idézeteimet láthatjátok, mintegy ízelítőként. A másik új lap a Rólam szekció, melyben (mily meglepő) rólam, az íróról olvashattok, megismerhettek egy kicsit jobban, kiféle miféle mumus vagyok, aki ilyen vámpírokról meg titkos ügynökökről költ nagy történeteket.


Továbbá tervbe van még véve a már előkészített, de még meg nem nyitott Interjúk rész, melyen lehetőségetek lesz letölteni a Boston's Newspaper különleges kiadását, amely a város természetfelettijével, főleg vámpírjaival, vámpírvadászaival, bűnüldözőivel foglalkozik. Emellett viszont egy teljesen új részleget is nyitnék a későbbiekben  egyéb írásaim számára és az előkészületben lévő Hatok Könyvének, mely a The ParaDies világleírása, teremtéstörténete és kalauza lesz.




Addig is kellemes böngészést kívánok, ha bármilyen kérdésetek, észrevételetek lenne, írjatok, nem harapok!






Üdvözlettel:


                                       Annie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Facebook Komment